Voorbereiding voor de reis naar Zuid Afrika - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Arjanne Schouls - WaarBenJij.nu Voorbereiding voor de reis naar Zuid Afrika - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Arjanne Schouls - WaarBenJij.nu

Voorbereiding voor de reis naar Zuid Afrika

Door: Arjanne

Blijf op de hoogte en volg Arjanne

09 Augustus 2013 | Nederland, IJsselmuiden

Hallo allemaal,

Bij de meesten is het wel bekend dat ik in oktober voor een periode van 6 maanden naar Zuid Afrika hoop te gaan.
Op deze website kun je verslagen lezen en foto's zien. Ik heb jullie email adres toegevoegd zodat je het verslag krijgt.
Als je geen behoefte hier aan hebt, of een ander email adres gebruikt, wil je dat dan doorgeven? Dan wijzig ik dit in mijn mailing list.

Groeten!

Arjanne

  • 14 Augustus 2013 - 17:40

    Leah:

    Gaan we nog een keer daten voordat je weggaat? Samen met Noom, Thil en Jolien? :)))
    Liefss

  • 29 September 2013 - 13:10

    Enneke:

    Bijna,bijna, bijnaaaaaaaaaaaaaaa!
    Was een gezellig afscheidsfeest gister kind;D succes nog even met verder voorbereiden en dan go'hen zeg ik! Baie veel plesir! oid..

  • 03 Oktober 2013 - 23:08

    Marit:

    :-) heeeeeeele fijne tijd daar.
    ben benieuwd naar je blogs en foto's .


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjanne

Actief sinds 09 Aug. 2013
Verslag gelezen: 665
Totaal aantal bezoekers 16043

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2013 - 25 Maart 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: